No video

The Weeknd - Live For feat. Drake (Official Video)

١٩٩ تيم
١٩٩ تيم

Who hear 2018؟

Month ago
Katherine
Katherine

2X018 🔥🔥

2 months ago
Aaron Hernandez
Aaron Hernandez

Why so many little views???

2 months ago
Sicily Nelson
Sicily Nelson

Who in 20018

2 months ago
𝓛𝓪𝓡𝓾𝓼𝓼𝓸 👑
𝓛𝓪𝓡𝓾𝓼𝓼𝓸 👑

Please grow the hair back Abel 🙏

3 months ago
Nafissa Akhter
Nafissa Akhter

Freaking gorgeous 😍😍😍

4 months ago
osei J
osei J

Don't like Drake ...

4 months ago
Carlos Martinez
Carlos Martinez

People askin for that OVOXO but i don't see many views on this 🤔

4 months ago
Sevgi Cakici
Sevgi Cakici

That lips ♥️

4 months ago
David D
David D

Got the like to 23k - XOTWOD

6 months ago
Paul Toldo
Paul Toldo

Fucking love the weeknd

8 months ago
LunaticFDA
LunaticFDA

Play this 0.75, it sounds like accoustic

8 months ago
Layla Walters
Layla Walters

I think they’re time travelers

9 months ago
なかお。
なかお。

「生きがいに」じゃなくて「生きるために」の方がいいと思う

10 months ago
Charlie Tang
Charlie Tang

ovoxo pls

Year ago
Lil Short person
Lil Short person

OVOXO FOR LIFEEEEEE !!!!!💗💗💗

Year ago
Laura Davis
Laura Davis

❤️

Year ago
Luana Da Rosa
Luana Da Rosa

amoooo

Year ago
Skaterbun
Skaterbun

people in the UK are not allowed to say nigga lol

Year ago
fréd vardanyan
fréd vardanyan

xo twod

Year ago
Young Medusa
Young Medusa

😍💘

Year ago
jen dibley
jen dibley

whys this only got 2m views?!

Year ago
Adaylton Teixeira
Adaylton Teixeira

still listenin in 2016

2 years ago
ATOMS UNCHARGED
ATOMS UNCHARGED

i love niykee heaton

2 years ago
alxia
alxia

r.i.p ovoxo :( ♡

2 years ago
Stoica Florina
Stoica Florina

omg.... perfection😀

2 years ago
Daddy
Daddy

Never thought I'd say this but, Drake ain't shit standing next to The Weeknd.

2 years ago
R3JWAN
R3JWAN

MuserShadeRoom idiot

9 months ago
Maisy Allen
Maisy Allen

MuserShadeRoom u mad weeknd made take care 2. Drakes best album!

10 months ago
OMG Blast
OMG Blast

Drake is the biggest rapper in the world.. fuck off the weeknd has the worst lyrics

11 months ago
OMG Blast
OMG Blast

L

11 months ago
Erik Ruiz
Erik Ruiz

Daddy true. Well now. He had bars and flows back when this came out tho

Year ago
Shamicsha Lamb
Shamicsha Lamb

Love this

2 years ago
Ben Ramsden
Ben Ramsden

There's some shit I need to work on but, I know you see me working nigga.

2 years ago
abell Xavier
abell Xavier

+Don't Worry.

2 years ago
Don't Worry
Don't Worry

CHAMPAGNE

2 years ago
Drinkwine420 Nathalie420
Drinkwine420 Nathalie420

I didn't like drakes part in this song. this song could of been so much better if the weekend did the whole song and did a few more verses himself. the chorus is good and the beat is nice. I can't wait to hear the different remixes people on YouTube add.

2 years ago
Timur Awais
Timur Awais

Drinkwine420 Nathalie420 listen to hucci's remix of this

Year ago
Revolution R
Revolution R

nice

2 years ago
Mekseb Eskender
Mekseb Eskender

this song is what I live for

2 years ago
Peace.Love.Respect
Peace.Love.Respect

The Drake part sucks :(

2 years ago
XO Soap
XO Soap

no it doesnt

2 years ago
MrUndeadPanda
MrUndeadPanda

#KissLandMatters

2 years ago
MrUndeadPanda
MrUndeadPanda

XO' TWOD

2 years ago
carson.
carson.

can i use this in a video or is it copyright

2 years ago
TempRay
TempRay

No problem!

2 years ago
carson.
carson.

Oh that sucks thanks for replying though 

2 years ago
TempRay
TempRay

+Its Revive Copyright

2 years ago
Aseel Ali
Aseel Ali

My favorite song so far lover the weekend

2 years ago
Alex Melendez
Alex Melendez

🔥🔥🔥

2 years ago
mascha
mascha

2 years ago
I Like Sciences and Maths
I Like Sciences and Maths

This^ is the shit that I live for!

2 years ago
Adria Vinhort
Adria Vinhort

😍😍😍

2 years ago
Esma Ajdinovic
Esma Ajdinovic

I live this song♡♡♡♡♡♡♡♡!!

2 years ago
violetta Loli
violetta Loli

😄

2 years ago
violetta Loli
violetta Loli

dich mag ich auch drake

2 years ago
violetta Loli
violetta Loli

😄

2 years ago
violetta Loli
violetta Loli

ich liebe dich the weekend

2 years ago
Decent Drugz
Decent Drugz

#Pillz&Mushroomz Subscribe if you

2 years ago
pandabear_57
pandabear_57

2:08 did he just say "scream exo"?

2 years ago
Procopio Sanchez
Procopio Sanchez

pandabear_57 XO LOVE

Year ago
La So
La So

hi FAM E X O❤❤

2 years ago
Mary Geee
Mary Geee

Yeah, XO is The Weeknd's fanbase name. Some say it stands for hugs and kisses, others say Ecstasy(x-tasy) and Oxycontin.

2 years ago
Kronoa
Kronoa

kpop fan spotted.

2 years ago
(.AdmiredDisorder.)
(.AdmiredDisorder.)

Nice.

2 years ago
Hana
Hana

BEST

2 years ago
Pony Smofor
Pony Smofor

I like this hair more than his current hair

2 years ago
Mary Geee
Mary Geee

+Nate Henson Agreed

2 years ago
GalaxyPlayz _
GalaxyPlayz _

+Nate Henson the "pre Kiss Land era" I assume is when he filmed Twenty Eight but if it is then yes

2 years ago
Nate Henson
Nate Henson

his hair from pre Kiss Land Era to post King Of The Fall era was when it was at its best

2 years ago
Keshun Richardson
Keshun Richardson

Getting sober for a day got me feeling too looooooow love that part!!!!!

2 years ago
rawlikesushi3
rawlikesushi3

best part.

2 years ago
kiana Haskins
kiana Haskins

Drake didnt ruin it. Its still great asf

2 years ago
camille biron
camille biron

THIS THE SHIT

2 years ago
Angel C.
Angel C.

OMFG rap and singing do not go together well this song could be way better without drake

2 years ago
Grozdina Petrowic
Grozdina Petrowic

👍

2 years ago
Savannah Hernandez
Savannah Hernandez

hips all on 45" waist all on 24"

2 years ago
Genet Geberkiros
Genet Geberkiros

wowwwww i love you

2 years ago
Danielle Sloley
Danielle Sloley

Drake lines are soo awesome

2 years ago
Epic Patty Cake
Epic Patty Cake

Oh my god, I never knew that was him singing this song! Apperently, I fell in love with his voice before I even knew him :)

2 years ago
Philipp Warkentin
Philipp Warkentin

That hair❤ so fucking good #specialshit

2 years ago
Coskun Gedik
Coskun Gedik

thats it baby!!!!!

2 years ago
村上
村上

なぜに日本語がwww

2 years ago
Sonia Penado
Sonia Penado

idk why but I always hear 'piece of shit that I live for' lol

2 years ago
Amberlynn Jones
Amberlynn Jones

OVOXO is genius

2 years ago
arab Hawamdah
arab Hawamdah

When I hear their voices i feel proud to be canadian ❤

2 years ago
LuMCda
LuMCda

I fuckin loooooove this song

3 years ago
Kenpachi Emmanuel
Kenpachi Emmanuel

this song really got me , i love it

3 years ago
Un bekannt
Un bekannt

Does anyone know which language it is at the beginning? IMPORTANT!

3 years ago
Holly Rowley
Holly Rowley

+James Kennedy Stfu

2 years ago
Ninja Shounen
Ninja Shounen

Deez Nuts

3 years ago
Ayman Oppal
Ayman Oppal

Japanese

3 years ago
allure searles
allure searles

Love the weeknd I can't wait to get his album beauty behind the madness only one more day til Friday

3 years ago
Yer Nan
Yer Nan

I personally think kiss land is a pile of shit compared to anything from the trilogy, but this song is catchy AF.

3 years ago
Stefan Eckert
Stefan Eckert

1:41 Drake's part

3 years ago
Shiwari Natzuki
Shiwari Natzuki

this is fucking shit xD

3 years ago
oscar lerma
oscar lerma

Smh why come into the video and comment? Waste your dumbass time somewhere else

2 years ago
Carlos Fierce
Carlos Fierce

😍

3 years ago
Chope89
Chope89

Talk about the Cher effect...

3 years ago
Landy Lizbeth Landy
Landy Lizbeth Landy

i love this song so much it make cry at the same time )=

3 years ago
Toniey Girl
Toniey Girl

That's right! As 'David Icke' would say; "We were each born as individuals, so why die a copy?"

3 years ago
alix
alix

That OVO and that XO is everything I believe! XO TWOD

3 years ago
Landy Lizbeth Landy
Landy Lizbeth Landy

this song make me thinking, love him, love all her songs

3 years ago
PhYnOm1n4L
PhYnOm1n4L

With his great voice he sings probably one of the most shitiest songs ... lyrics are horrible. .. if you are me growing up listening music from 90s till now you know music is been really shit fo last 5 years

3 years ago
XO Soap
XO Soap

+PhYnOm1n4L literally the stupidest shit I've heard in a while.....sit yo ass down so I can give a spanking kid

2 years ago
Anthony Garcia
Anthony Garcia

+PhYnOm1n4L Sexiest much

2 years ago
allure searles
allure searles

Shut the fuck up and get off his channel if you hate his music this man is a genius and has a beautiful voice hater foh

3 years ago
Jharad Tyson
Jharad Tyson

Drake and The Weeknd is perfection :*

3 years ago
Holly Rowley
Holly Rowley

You really saved me.. I Was was in a bad spot last year .. I was harming my self and trying so hard to kill my self I started listening to your music and I felt so loved and special listening to your music. I just hope one day I could thank you in person . I love you Able😁😏😍

3 years ago
Isaiah Solis
Isaiah Solis

Able? *cringes*

2 years ago
Venus Prodigy
Venus Prodigy

i feel the same way✨ abel is our hero😍

2 years ago
chillerx31
chillerx31

Weeknd

3 years ago
Seyda Berk
Seyda  Berk

So good 😍

3 years ago
Wendell Rolle
Wendell Rolle

Love his hair, originality is what the world missing!

3 years ago
Ro se
Ro se

Leave his hair alone. He's unique so everything about him is unique. Let him express his uniqueness. Something we are all afraid to do because humans are judgmental ass holes

3 years ago
EDG FIFA
EDG FIFA

so true

2 years ago
Yariel Gutierrez
Yariel Gutierrez

GOOD JOB PREACH TO THE HATERS

2 years ago
Shenkie076
Shenkie076

+Ro se You don't exist

2 years ago
Sima Marcinova
Sima Marcinova

+Ro se preach!

2 years ago
Aaliyah Adam
Aaliyah Adam

you the best ma!

3 years ago
Emmeli Albady
Emmeli Albady

whats wrong with his hair

3 years ago
Chris Powell
Chris Powell

What was that thing drake was talking about?? Maple syrup??

3 years ago
Accio Cake
Accio Cake

How...does this have so few views? Wtf?

3 years ago
Daphne B.
Daphne B.

Ahhhhh. Okay yea the OG vid posted on his like vevo account

4 months ago
Daphne B.
Daphne B.

Accio Cake ikr

4 months ago
47 Enterprisesㄣ⃒
47 Enterprisesㄣ⃒

Everyone else is on TheWeekndVEVO.

2 years ago
Kareem Al-AKHRAS
Kareem Al-AKHRAS

+A Zugic this man said its not am original video...lol ofc it is

2 years ago
Jordan M
Jordan M

the fuck is with his hair tho lmao

3 years ago
Rita Lima
Rita Lima

Love this song 3 Drake

3 years ago
TheLast1100
TheLast1100

Drake sounds like he did in 2009

3 years ago
Ram Avant
Ram Avant

The weekend best singer ever 🎶

3 years ago
The Avid Gamer
The Avid Gamer

Lol. Nice joke.

2 years ago
violetta Loli
violetta Loli

ist er auch besser als Adele hello

2 years ago
Andy Jake
Andy Jake

+Ram Avant yes and george michael no doubt !!

3 years ago
Smorvo 3000
Smorvo 3000

+DJSbros I dont give a fuck of Michael Jackson. Its a good entertainer because i say welcome new Music^^

3 years ago
nuhamen
nuhamen

+DJSbros Michael Jackson was his IDOL why do u think he's such a great artist?? I'm not trying to be rude or anything but...😒😒

3 years ago
best rnb songs steven wesley
best rnb songs steven wesley

i love this voice.

3 years ago
aesthetic
aesthetic

bad drop... 1:03  ... great song ..

3 years ago
Jack Sick
Jack Sick

doesnt really matter under which song i put it - you are brilliant, thx for ya music. god bless you.. in every weird way

3 years ago
Laura Engel
Laura Engel

Love him💜

3 years ago
Alecia Pringle
Alecia Pringle

I'm only 13 nd started to listen to Abel when I was 12 I love all of his music he is the realist out here tho😍💕👌

3 years ago
Jon-Jon
Jon-Jon

Yeah... go get a haircut, you look like shit... Beautiful voice tho

3 years ago
Stephen White
Stephen White

you rock

3 years ago

Next videos