"Couple or Friends?"

  • Published on 3 years ago

    Jimmy Kimmel LiveJimmy Kimmel Live

    Runtime: 5:34

    Jimmy tests his ability to tell whether two people are a gay couple or just friends.
    SUBSCRIBE to get the latest #KIMMEL: bit.ly/JKLSubscribe
    Watch the latest Halloween Candy Prank: bit.ly/KimmelHalloweenCandy
    Watch Mean Tweets: bit.ly/JKLMeanTweets8
    Connect with Jimmy Kimmel Live Online:
    Visit the Jimmy Kimmel Live WEBSITE: bit.ly/JKLWebsite
    Like Jimmy Kimmel Live on FACEBOOK: bit.ly/JKLFacebook
    Follow Jimmy Kimmel Live on TWITTER: bit.ly/JKLTwitter
    Follow Jimmy Kimmel Live on INSTAGRAM: bit.ly/JKLInstagram
    About Jimmy Kimmel Live:
    Jimmy Kimmel serves as host and executive producer of Emmy-winning "Jimmy Kimmel Live," ABC's late-night talk show.

    "Jimmy Kimmel Live" is well known for its huge viral video successes with 2.5 billion views on USfilms alone. Some of Kimmel's most popular comedy bits include - Mean Tweets, Lie Witness News, Jimmy's Twerk Fail Prank, Unnecessary Censorship, USfilms Challenge, The Baby Bachelor, Movie: The Movie, Handsome Men's Club, Jimmy Kimmel Lie Detective and music videos like "I (Wanna) Channing All Over Your Tatum" and a Blurred Lines parody with Robin Thicke, Pharrell, Jimmy and his security guard Guillermo.

    Now in its thirteenth season, Kimmel's guests have included: Johnny Depp, Meryl Streep, Tom Cruise, Halle Berry, Harrison Ford, Jennifer Aniston, Will Ferrell, Katy Perry, Tom Hanks, Scarlett Johansson, Channing Tatum, George Clooney, Larry David, Charlize Theron, Mark Wahlberg, Kobe Bryant, Steve Carell, Hugh Jackman, Kristen Wiig, Jeff Bridges, Jennifer Garner, Ryan Gosling, Bryan Cranston, Jamie Foxx, Amy Poehler, Ben Affleck, Robert Downey Jr., Jake Gyllenhaal, Oprah, and unfortunately Matt Damon.
    "Couple or Friends?"
    usfilms.net/v-video-efmNl3gXDDs.html

    jimmy  jimmy kimmel  jimmy kimmel live  late night  talk show  funny  comedic  comedy  clip  comedian  fallon  jimmy fallon  colbert  stephen colbert  mean tweets  couple  friends  friendship  gay  straight  lesbian  lgbt  cousin sal  sal  game  guess  guessing  gay marriage  marriage equality  supreme court  legal  legalization  

illuminaudy -
illuminaudy -

U look so young in this lol

4 hours ago
jonnyD
jonnyD

The other host was garbage

9 hours ago
Weird Beard
Weird Beard

what does the color orange smell like? actually, I don't even want to know

2 days ago
Yours Truly
Yours Truly

Donald trump cologne to smell like Donald trump πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

2 days ago
EDMTML Films
EDMTML Films

It's 2018, Jimmy plugging Trump cologne 3 years ago and now using mushrooms in a line up so stormy can finger the presidential member.

2 days ago
Pixel_Simmer
Pixel_Simmer

I GOT AN ADD FOR THE MEME "BAD LUCK BRIAN" IN A MCDONALD ADD OMG LOL πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

2 days ago
TRENDDYYY
TRENDDYYY

EDIT: WATCH MY VIDEOS IM ABOUT TO HIT 1 MILLION SUBCRIBERS !! BE THE 1 MILLION TO WIN GIFT CARDS!

4 days ago
YesIAmAbby
YesIAmAbby

Oh yes a time where Donald trump wasn’t hated and was just known as a rich white guy and not the president πŸ˜‚

7 days ago
Justin Pharand
Justin Pharand

im good at this. gaydars are handy

7 days ago
Punky Garita
Punky Garita

I wanna get mad at him for the Ikea reference but like, who am I kidding? We do like Ikea

9 days ago
Abriana Hartz
Abriana Hartz

Those were all obvious! I got them all right without any hints.

11 days ago
Sunil Kumar
Sunil Kumar

hahaGive 'em the microphone!

12 days ago
Uyen Tang
Uyen Tang

Damn Jimmy, you good!

12 days ago
Elise Breier
Elise Breier

I loved the first one!

13 days ago
Fire Wolves
Fire Wolves

Only if you sub to my channel and reply to this comment, I will sub back to u

13 days ago
How To...
How To...

Sal: β€œit’s drizzling a little so lets get this nonsense over with” Jimmy: β€œok” Me: β€œπŸ˜‚β€

16 days ago
Divya Prasanna Raj
Divya Prasanna Raj

Human beings becoming weast then animals.

20 days ago
Kaneidare
Kaneidare

Why is there so many gays in the US?

20 days ago
Katie blah
Katie blah

Kaneidare we’re free to love who we want without being prosecuted like other places lol

8 days ago
Noah Tran
Noah Tran

Imagine if one friend likes the other and says that they are a couple on accidentπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜¬πŸ˜¬πŸ˜¬πŸ˜¬

21 day ago
Are Sol
Are Sol

You should do strangers or couple

21 day ago
Isaac Dandrea
Isaac Dandrea

freaking gays

21 day ago
Megha Thakkar
Megha Thakkar

The first couple looks like Dad and son, for some reason πŸ˜‚πŸ˜‚

21 day ago
Ishan Gyan
Ishan Gyan

Kela in hindi means 'bannana' LOL!

22 days ago
Aspen Paws
Aspen Paws

If my crush and I were hanging out and got asked that I’d be standing there like an absolute weirdo...hahha

23 days ago
Hanna Nagy-Leranth
Hanna Nagy-Leranth

SHOUTOUT TO KALEIGH AND KAYLA IM FROM CONNECTICUT ALSOOOO

24 days ago
Outlaw Immortal
Outlaw Immortal

I straight up guessed the second lot....I mean πŸ€·β€β™‚οΈπŸ€·β€β™‚οΈyeah am a genius

25 days ago
psyduck
psyduck

Imagine guessing couple and its the wrong answer and the volunteers start blushing and slowly backing away lmao

29 days ago
Linus H.
Linus H.

Wtf Siri just activated itself at 3:52

29 days ago
Amazon Jackson
Amazon Jackson

A bread machine???? Is this 1995?

29 days ago
Lance Perez
Lance Perez

Jimmy:trump cologne Me:throw that away

Month ago
Malthe Juul
Malthe Juul

i am also from Denmark

Month ago
minato namikazi
minato namikazi

Disgusting, is this what freedom is for you Americans people, how disgusting you are

Month ago
psyduck
psyduck

no u

29 days ago
Nadia Ong
Nadia Ong

Kimmel, since you are sooooo good in this guessing game, can you guess if Harry Styles and Louis Tomlinson are couple or friends?

Month ago
The Henry Show
The Henry Show

Nadia Ong I don’t get why he asked two males or two females if they’re a couple. Gays are trash.

22 days ago
Tony Stark
Tony Stark

Kayla is damn beautiful!!!

Month ago
Kimmy Jimmel
Kimmy Jimmel

No to Gays

Month ago
Genesis Arias
Genesis Arias

when your also from connecticut

Month ago
Lidia Bob
Lidia Bob

Really? Congratulating people for doing this gross and horible thing in front of God!?

Month ago
Lidia Bob
Lidia Bob

+psyduck then your mother should know that calling yourself "Christian " doesn't get you in the Heavens. You gotta live so you get there.

28 days ago
psyduck
psyduck

are you joking my mom is literally Christian and she isn't this mean tf

29 days ago
ε΄η§‹ζ˜Ž
ε΄η§‹ζ˜Ž

ζ˜Žζ˜Ύη¬¬δΈ‰η»„ζ˜―δΈ€δΈͺ受。。

Month ago
Aastha Verma
Aastha Verma

*"DILEMMANADE"* πŸ˜‚πŸ˜‚

Month ago
gamer lover
gamer lover

OMG DONALD TRUMP COLOGNE πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚

Month ago
Faith of The future
Faith of The future

Doesn’t the girl at 3:54 look like the girl from arrow

Month ago
Marcel Bourse
Marcel Bourse

microphone was the best present. lol

Month ago
Lorik
Lorik

Imagune if one guy/girl says 'Friends' and the other guy/girl says 'Couple' THE AWKWARDNES WOULD BE OVER 9000

Month ago
Daniel Moncada
Daniel Moncada

What the he'll happened to the world

Month ago
iqewr qowiery
iqewr qowiery

If there's any, I would rather visit youtube hell than youtube heaven if you know what I mean ;)

Month ago
Peke Melissa
Peke Melissa

Donald trump can suck m ydick

Month ago
Victoria
Victoria

all of these were obvious except for the two dudes

Month ago
Mind Hacker
Mind Hacker

Discusting

Month ago
Jade Nguyen
Jade Nguyen

Did they really give them the microphone!?! SERIOUSLY!? Those can cost up to 3 grand!!!! THATS OVER 9000 (cents)!!!!!!!!!

Month ago
Jade Nguyen
Jade Nguyen

What if they just said they were a couple to get the gift?

Month ago
McKayla Danielle
McKayla Danielle

Give them the microphone πŸ˜‚β€οΈ

Month ago
Laquita Wright
Laquita Wright

*_do they really want to smell like donald trump?_*

Month ago
Thatguy Youdontknow
Thatguy Youdontknow

Friends season 4??? What if they not caught up???

Month ago
dzhotdog
dzhotdog

i swear the second couple are actually twins

2 months ago
Teresa Serrone
Teresa Serrone

Cousin Sal 😁

2 months ago
Sonja Gottschalk
Sonja Gottschalk

MY Gaydar works PERFECTLY

2 months ago
Azriella Marie
Azriella Marie

Why would he give the Mexican Donald trump cologne πŸ€¦πŸ½β€β™€οΈπŸ™„

2 months ago
Beth Foster
Beth Foster

How does he keep a straight face through all his jokes?????????

2 months ago
Repus Staticz
Repus Staticz

Disgusts me.

2 months ago
Callie S
Callie S

what

2 months ago
Nataly Pliego
Nataly Pliego

Mu(mhumuh

2 months ago
Caithy Triesツ
Caithy Triesツ

Couple *_OF_* friends...

2 months ago
Ishhy
Ishhy

So obvious based on masculinity, glances, tone of speech and attire/hair

2 months ago
Lily Smiles
Lily Smiles

I know a kayla and a caleb who are dating and it’s weirdπŸ˜‚

2 months ago
Kiara Johnson
Kiara Johnson

I can't believe he guessed all of them correctly

2 months ago
madman2u
madman2u

The mic was probably worth more than all the gifts combined.

2 months ago
Draco Malfoy
Draco Malfoy

aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaaAaAaAaAaAaaAaAaAaAaAaaAaAaAaAaAaaAaAaAaAaAa -Jimmyy Kimmel

2 months ago
Alex
Alex

I’m from Missouri :p

2 months ago
AvrilLavigneFan19844
AvrilLavigneFan19844

Easy, one always looks either more feminine or masculine

2 months ago
Callie S
Callie S

I get that straight people have a hard time thinking outside of a masculine/feminine dichotomy but jeez. Lmfao.

2 months ago
Molly Doennig
Molly Doennig

1:22 I’m from Springfield toooooooooo!!!!!

2 months ago
The Bacon Brothers
The Bacon Brothers

"Now you can smell like Donald Trump πŸ˜‚"

2 months ago
The Money Shaver
The Money Shaver

"You can make out now of you want" Seriously? And he's just basing his guesses off stereotypes this is offensive.

2 months ago
Quentin Miller
Quentin Miller

https://youtu.be/otO90sD00uY express yourself

2 months ago
desired username was taken
desired username was taken

3:09 is that zac efron?!

2 months ago
Pit Zenk
Pit Zenk

cuz is a jerk

2 months ago
Sofie Munch
Sofie Munch

Denmark!❀️

2 months ago
bella pritchard
bella pritchard

2:34 what an inappropriate comment ...

2 months ago
S. Leo Chapman
S. Leo Chapman

There were a few of them, no?

Month ago
akori 。
akori 。

I thought jimmy Kimmle and jimmy Fallon were the same person. I was wrong

2 months ago
Hello My Name Is T.J.B
Hello My Name Is T.J.B

Take that delima and make delimonade πŸ˜‚

2 months ago
Kiranov
Kiranov

Its pretty easy to tell couple or friends, notice that couples look at each other while friends dont, they focus more on surroundings

2 months ago
Paula Weidemann
Paula Weidemann

Wow! Way better gifts than the family or not videos l saw! Good job πŸ‘

2 months ago
Ivy Le
Ivy Le

A couple of friends πŸ˜‚

2 months ago
timo hokkanen
timo hokkanen

Where was the normal ones. Just gays

2 months ago
Melody Brooks
Melody Brooks

If someone gave me Donald trump clone I would throw it in there face and run then if they gave it back I would run it over

2 months ago
Northside Sosa 34’s
Northside Sosa 34’s

U can make out now πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ bro wtf

3 months ago
JDMC Music Aus
JDMC Music Aus

Delemanade πŸ˜‚

3 months ago
Buk Lau
Buk Lau

Wtf, why are all of these pooftas? Is this supposed to further some kind of notion that homosexuality is something normal?

3 months ago
Callie S
Callie S

yeah this 5 minute segment on a tv show really went that in depth

2 months ago
Donna Woodford
Donna Woodford

Interesting how one can sense the vibes coming through by how they talk and their micro facial gestures, stance...picking up subtle cues, you know and they can't hide the truth. Nor should anyone hide who they truly are bc being real is a gift to the world.

3 months ago
Lilly True
Lilly True

cincinnati ohio !

3 months ago
Mesrop Madxharyan
Mesrop Madxharyan

The first one was soooo obviously lol

3 months ago
Crunched Skittles
Crunched Skittles

AHHHHH THE FIRST TWO ARE FROM MY CITY HOLY CRAP SPRINGFIELD MISSOURI IS NOT FUN GUYS don't go here it's boring

3 months ago
Homme Lette
Homme Lette

Crunched Skittles I hope they are not together any more, that left guy, is to have a woman.

2 months ago
Chuchi H
Chuchi H

Ugh...Donald Trump πŸ˜’πŸ˜¬

3 months ago
London Sadler
London Sadler

No Donald trump

3 months ago
stinkywinky
stinkywinky

paid actors.....

3 months ago
jdj
jdj

Sodom and Gomorrah

3 months ago
A.H 1020
A.H 1020

This is so fake

3 months ago
Samantha Mallory
Samantha Mallory

Omg, the guy with brown hair from the 3rd pair of friends looks like Zac effron sort of πŸ˜‚

3 months ago
Jessica Watts
Jessica Watts

Everyone thinks me and my best friend are always dating πŸ˜‚

3 months ago
Emanuel Dib
Emanuel Dib

I'm throwing up

3 months ago
myvipwavesμƒˆν•Ό
myvipwavesμƒˆν•Ό

πŸ‘Ž: -the 2nd interviewerβ€˜s comments -Trump cologne

3 months ago
Allie Lon
Allie Lon

he got every single one right

3 months ago

Next videos