SURPRISE CAR REVEAL! *IT'S FINALLY HERE*

Michael B Jordan
Michael B Jordan

I thought this jeeep was for Joseph ? U bitches are money hungry ass mothafuckers straight up “its for Joseph” my fucking ass bitch u bitches be driving that shit all day this but tooth ugly pale big jaw ass bitch stays posting it I hate you fucking YouTubers that post videos for views acting like it was gifted to Joseph ya annoying as fuck just like your brother bitch

12 days ago
Miyana boyer
Miyana boyer

I wanna know the name of that songgggg

14 days ago
ItsMizzy
ItsMizzy

That was so sweet of you guys ❤️

23 days ago
Chanelle Mendoza
Chanelle Mendoza

“Yolanda coming down the block”😂😂

28 days ago
Shiloh Buizon
Shiloh Buizon

Love the car but y not just for Joseph we’ll support you all the way since it’s your call but just stating my opinion but much love bby’s‼️💋

Month ago
Fiza Aziz
Fiza Aziz

Which car is this ? 😍🔥

Month ago
Rosa leyva
Rosa leyva

Nice car

Month ago
angie alas
angie alas

👌👌👌

Month ago
desiray Chacon
desiray Chacon

Joe deserves it wayy more Makayla just stepped in the picture 😔

Month ago
Kimberly Aguila
Kimberly Aguila

😐

Month ago
Samantha Nicole
Samantha Nicole

It should’ve been JUST for Joe 😩 he deserves it he been a real one since day 01! makaela just came in the picture lol

Month ago
LENNY BAZILE
LENNY BAZILE

Is this shyla's keep ? Or did they get another one

Month ago
Ojx. 30
Ojx. 30

Wow yolanda is beautiful 😍😍😍

Month ago
QualitySweat
QualitySweat

5:04 Im sorry, I havent watched there videos in a few weeks due to Military training in the bahamas, are those two dating?

Month ago
Mari and Bree Club
Mari and Bree Club

so if you guys fall out with Joseph who keeps the Jeep? Is it a lease is it Joseph's name? Is there a title?

Month ago
Noemi Flores1936
Noemi Flores1936

I wish I had a Jeep thats my dream 🚘 follow my YouTube plzz💕💕💕💕

Month ago
Hannah Edwards
Hannah Edwards

LOVE YOU GUYS SO MUCH

Month ago
iNINJAgamer
iNINJAgamer

7:38 she need to eat.... but she still sexy tho. Gotta ❤️ skinny girls!

Month ago
Janahi Burgos
Janahi Burgos

At the end of the day if they break up it’s gone be his car the hell yall tripping as a couple they’re going to share the car regardless..

Month ago
Hunter Miringa
Hunter Miringa

Just to say that you two are so great together and I also I like your intro

Month ago
Elizabeth Torres
Elizabeth Torres

I need friends like this 😂

Month ago
Idalis Hope
Idalis Hope

Bro all they be doing is copping ace family 😑

Month ago
Kayla L
Kayla L

Please stop bragging about your shit

Month ago
Jocelyn Franco
Jocelyn Franco

What’s the name of the song when they show the Jeep in the beginning?!

Month ago
luz yahida
luz yahida

What song is that with the car motage

Month ago
JimmySoFunny
JimmySoFunny

That Jeep looks like a monster truck!!!!! 😯😯😯😯😯

Month ago
JimmySoFunny
JimmySoFunny

I like the new car!!! 😀😀😃😃😊😊

Month ago
JimmySoFunny
JimmySoFunny

Hope Landon gets better soon!!! 🙏🏽🙏🏽

Month ago
JimmySoFunny
JimmySoFunny

This is going to be a great video!!!! 🙌🏽🙌🏽😃😃😊😊🙂🙂😄😄

Month ago
JimmySoFunny
JimmySoFunny

What's going on LSGang!!!! 🙌🏽🙌🏽😃😃😀😀🙂🙂😊😊

Month ago
Vanessa AngelRose Creating and Sharing
Vanessa AngelRose Creating and Sharing

Great gift. Thanks for sharing X Vanesa

Month ago
Jeyin kapeli Rafael
Jeyin kapeli Rafael

That looks like the ACE FAMILY CAR😁😘

Month ago
Elizabeth Gonzalez
Elizabeth Gonzalez

Very thoughtful landon and shyla but i feel joseph deserves it more then her because hes been with you guys for the longest and he does great work but anyways nice car

Month ago
MirandaDoll951
MirandaDoll951

FYI they didn't GIVE them the car shyla said it's a HOUSEHOLD car in the beginning of the video. So Joe and Mikayla can USE it as well .

Month ago
Imma Savage bro
Imma Savage bro

Okay y’all literally copy Austin and cathrine with everything they move you move,they get a car you get a car, the get a bad a** black Jeep y’all get a black Jeep stop being followers

Month ago
Olivia Liv
Olivia Liv

Joseph deserves da 🚙...FR

Month ago
Annjane Williander
Annjane Williander

Ok so that girl just gonna show up on ur channel and nobody even knows her

Month ago
BTS ARMY
BTS ARMY

I think Joe should have gotten...who's the girll🤔🤔🤔???

Month ago
Tiffany Matthews
Tiffany Matthews

Lol the car name is yolanda and my name is yonina

Month ago
SaucyTogether
SaucyTogether

You guys are awesome keep up the good work‼️💕

Month ago
Sweatner Fanatic
Sweatner Fanatic

Your intro is so beautiful I love it 💗🙌🏻

Month ago
Angel Mulitauaopele
Angel Mulitauaopele

Is it a Jeep

Month ago
Mayra Padilla
Mayra Padilla

congratulations guys!

Month ago
TypicalGamer Pro
TypicalGamer Pro

It's not really a name but it should be named Night Shadow

Month ago
Konka M
Konka M

Beautiful beautiful but why didn't you just give them the car?

Month ago
FeedDaZeke CowBoysFan
FeedDaZeke CowBoysFan

Half this vlog is you sitting on the couch WE ARE TIRED OF THESE SIT DOWN VLOGS DAMN

Month ago
Marquez Jeffers
Marquez Jeffers

Staxx was like " thanks for taking my spot 😑" lol

Month ago
Queen Nala
Queen Nala

People are such haters smh 🤦🏾‍♀️ congrats to Joseph and mikayla you BOTH work hard and deserve it

Month ago
Elizabeth Lemus
Elizabeth Lemus

Makayla is cool, don't see anything to dislike about her so far, but I do have to say Joseph deserves a car to himself. Although, I do understand you guys said it's now a LS Household car but Joseph deserves a surprise car to himself, after all, his editing and filming skills are lit! Like if you agree!

Month ago
The Rich Family
The Rich Family

Goals! Congrats Joe.. Great work L&S

Month ago
Theresa Jo
Theresa Jo

Congrats to you guys but I definitely agree that Joseph should've got this vehicle! He's been with you since day 1. Anyways, not trying to hate or anything. I love you guys!

Month ago
Daisy Colmenares
Daisy Colmenares

I honestly don’t think you give Joseph as much credit as he deserves. Plus Landon is always kinda giving him shit about not being awake to do so and so or not editing videos. Smh . Joseph deserves bette. Just sayin 🤷🏽‍♀️

Month ago
Weiam Adel
Weiam Adel

This car like the previous car of Austin from the #acefamily

Month ago
Isabella Esquivel
Isabella Esquivel

Done

Month ago
Leilani Valencia
Leilani Valencia

Is Makayla and Joseph dating??

Month ago
Honey Bunny
Honey Bunny

Should have just been joes :( he deserves it.

Month ago
nat C
nat C

Joseph deserves a car more than her wtf

Month ago
Kristen Valle
Kristen Valle

Did anyone peep the scratch on the car?

Month ago
Jackie Back
Jackie Back

I guest correct💪🏾💪🏾

Month ago
John Azevedo
John Azevedo

What happened to Landon’s best friend rob?

Month ago
Cindy Lopez
Cindy Lopez

Joseph is so cute! When I get rich one day I’ll buy him his own Jeep

Month ago
Josie Garcia
Josie Garcia

Can someone tell me who is joseph to l&s please is he family or friend or what please someone let me know!!!!!!

Month ago
J B.B.
J B.B.

All you guys do is buy cars lol make better videos 😩

Month ago
teara coffman
teara coffman

Love you l&s

Month ago
Gabriella Beauty
Gabriella Beauty

If you’re going to give someone something JUST GIVE IT TO THEM, not here.. it’s for you.. and me

Month ago
Julia Bowman
Julia Bowman

Wow. What a surprise....an all black, lifted Jeep, with that custom light on the front. Sounds so familiar 🧐 *unsubscribes*

Month ago
Lisa Wade
Lisa Wade

Is that the Ace Family's Jeep

Month ago
Vanessa Hernandez
Vanessa Hernandez

Ugh I love your guys’s team

Month ago
MrRonaldo1017
MrRonaldo1017

What kind of dumb engineering is that! You have to open the back door for the step to come down ...

Month ago
Alissa Ramos
Alissa Ramos

I wish it was for Joseph...

Month ago
Ruby Xoxo
Ruby Xoxo

that jeep looks mad

Month ago
ChillGoku
ChillGoku

This youtubers absolutely LOOOOVEEE to brag

Month ago
Trap Gamer
Trap Gamer

#acefamilys shadow

Month ago
Favor Mulalira
Favor Mulalira

omg, i want a jeep so bad

Month ago
A'Mariah Da'Rante
A'Mariah Da'Rante

I haven’t been watching them lately, but who’s makayla? Like who is she to them? I know Joseph has been there since forever.

Month ago
Allmaa Ortiiz
Allmaa Ortiiz

Surprise joe with a car❤️❤️❤️

Month ago
Krishen Singh
Krishen Singh

That jeep is sweet

Month ago
Jose Martinez
Jose Martinez

Why a jeep the ace fam has one already

Month ago
Itz Dixmond
Itz Dixmond

Whos mikayla ??

Month ago
Andrea Zarate
Andrea Zarate

Honestly y’all need to stop everything someone does y’all think they copied the Ace family. I love the ace family but honestly they aren’t the only ones that can get something new people like the same stuff and maybe the Ace family got it first but you never know if they wanted it first but just now they are able to accomplish their dreams. Love you Landon and Shyla 💗

Month ago
sweet Gemini 13
sweet Gemini 13

I'm sorry but what does mikayla do I don't know how to spell her name

Month ago
Kaylee Falin
Kaylee Falin

Wow you're so generous i love you guys 💗

Month ago
Daniela Barreto
Daniela Barreto

I love you guys ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘💍💍💍💍💍

Month ago
Scott Rummell
Scott Rummell

Are they dating?

Month ago
D H
D H

Why are you guys saying it should only be joe car cause in the video shayla said it was a l and s gang car not only joe and makayla

Month ago
Leslie P
Leslie P

Joseph deserved it more tbh😩

Month ago
Erick Mendez Chavez
Erick Mendez Chavez

You copied the ace family

Month ago
Destinee Thompson
Destinee Thompson

Shelby who? Hahaha jk😂

Month ago
Janessa Peeples
Janessa Peeples

so happy for you guys thanks so much for sharing this moment with us love yolanda she is looking loverly see u guys next tme

Month ago
Madison Chappell
Madison Chappell

The jeep is gorgeous. I am so happy for all of you!

Month ago
ednaaxo
ednaaxo

Love this wow so kind of y’all ❤️❤️❤️

Month ago
Mini Vazquez
Mini Vazquez

Love you guys soo much 💕

Month ago
Arlene Larriu
Arlene Larriu

Im sure their just as confused as us ... how is it for the 2 of them its not like their a couple ?

Month ago
SK 123
SK 123

I see all teh comments and they like it should be for Joseph and I agree and I didn’t even know who makayla was but now I do but I guess she deserved it ..

Month ago
Mayra Lucas
Mayra Lucas

This should of been for joe only

Month ago
mercedes campos
mercedes campos

It should been just for joe smh

Month ago
RUMA
RUMA

Yoli short for Yolanda !

Month ago
YouTubes_ News and teas
YouTubes_ News and teas

It’s not what y’all want or think it’s their decisions and she said it’s everyone’s car so y’all can stfu and enjoy the video ❤️🤣🤦🏽‍♂️

Month ago
YouTubes_ News and teas
YouTubes_ News and teas

It’s not what y’all want or think it’s their decisions and she said it’s everyone’s car so y’all can stfu and enjoy the video ❤️🤣🤦🏽‍♂️

Month ago
Jasmine Pope
Jasmine Pope

Your anniversary is tomorrow!! What are you guys planning on doing?

Month ago

Next videos